donderdag 22 juni 2017

Ik geniet elke keer opnieuw van De Huismuts.

Hoi lieve allemaal,

Na ongeveer 450 abonnees, zie ik steeds meer welke video's ik aanklik en welke ik juist niet bekijk. Daarnaast merk ik ook heel erg bij welke "... heeft een nieuwe video geupload" melding ik blij word. Eén van die YouTubers is Rachel Siwaletti van het kanaal De Huismuts. Een YouTuber waar ik graag naar kijk, en waar ik ook na zoveel minuten nog steeds gefocust naar zit te kijken. Maar wie is Rachel en waarom vind ik haar vlogs zó leuk?

bron: https://www.instagram.com/dehuismuts/?hl=nl


Rachel Siwaletti
Ik heb het over dus over Rachel Siwaletti. Rachel is 27 jaar en ze woont in Amsterdam samen met haar vriend Willem, hond Dibbes en baby Pip. Pip is iets meer dan 1 jaar oud, maar wat een poepie is het. Ik ontdekte Rachel al meer dan een jaar geleden, en volgens mij zei een YouTuber ooit "Je moet haar echt checken" in een video. Ik weet helaas niet meer wie het was, maar props naar jou!

Haar stijl
Rachel woont dus in hartje Amsterdam en ik vind haar huisje zo leuk om te zien, echt Tumblr-waardig noem ik het altijd. Alleen al om het geweldige huis, zou je naar De Huismuts moeten kijken haha. Niet alleen haar huisje is zo tof, maar haar Instagram is ook feed-waardig. Love it!

'Nog lang niet moeder-wordende'
Naast het vloggen van haar leven, verteld ze ook veel over het moederschap en het trouwen. Naast het vloggen blogt ze ook nog op haar eigen website over van allerlei onderwerpen. Ik ben zelf nog veel te jong voor kinderen en moet er ook nog niet aandenken op deze leeftijd, maar ook als 'nog lang niet moeder-wordende' vind ik het super leuk om te zien hoe Pip groeit en hoe Rachel haar weg vindt. Ze voelt een beetje als een tweede moeder voor me. Ik leer heel namelijk!

bron: https://www.instagram.com/dehuismuts/?hl=nl

Ik geniet iedere upload opnieuw
Ik kijk elke video die ze upload en ik zit altijd met een glimlach naar mijn computer- of telefoonscherm te kijken. Ik kan de vlogs vaak tien duizend keer opnieuw kijken, en ik repeat vlogs heel vaak nadat ze zijn geupload. Rachel is een van de weinige YouTubers waarvan ik de vlogs echt achter elkaar kan kijken, maar dan ook echt dezelfde vlog opnieuw. Rachel maakt mijn dagen altijd helemaal compleet met een upload. Het geluksmomentje van de dag!

Oprecht en eerlijk
De vlogs van Rachel zijn eerlijk en oprecht. Ze is eerlijk in alle opzichten. Ze laat haar tranen zien als ze een periode weggaat zonder Pip, dat een relatie niet altijd top is terwijl de meeste vloggers doen alsof alles oke is. Dat is een van de redenen waarom ik Rachel ook zo'n geweldige YouTuber vind. Ze is gewoon lekker haar zelf en is eerlijk.

Tante Co
Ja, tante Co verdient echt een eigen alinea, maar echt. Wat een geweldig beeld om te zien dat hun beste vriendinnen zijn, alles tegen elkaar kunnen zeggen en ook nog eens onder elkaar wonen. Ik geniet elke keer van de stukjes vlog van Co tussendoor. Wat een leuk mens is dat!

Ik wil jullie allemaal oproepen om naar het kanaal van Rachel te gaan en haar video's te gaan bekijken, en natuurlijk te abonneren! Rachel, als je dit leest: je bent top!

Liefs,
Marit

2 opmerkingen:

Willem van Sas zei

Wat een lieve woorden over mijn lieve vrouw (scoop, we zijn vandaag bij de gemeente getrouwd ) haha. Leuke blog heb je en ik ben blij dat ons gezinnetje een lach op je gezicht tovert! Groetjes Willem (jaja @daddyhox)

Creaties van Monique zei

Aah wat een mooie blogpost, credits naar jou. Helemaal eens met de vlogs v Rachel, ze is super leuk bom naar te kijken en wat is Pip vrolijk meisje hé😍...ik las je comment onder haar post op ig. Mooie blog heb je & je hebt n abonnee erbij, ga zo door, leuk dat je er zo v kan genieten!!! Daar word ik blij van! Lieve groetjes, Monique