dinsdag 21 maart 2017

3FM: een zender met liefde.

Als je Marit zegt, dan zeg je waarschijnlijk NPO 3FM of Domien. Tenminste, zo voelt het voor mij altijd. Veel mensen kennen mij als vaste luisteraar of zelfs als fan en dat is al jaren zo. Ik ben al jaren een vaste luisteraar van 3FM en ik ben ook aanwezig bij de events (bijvoorbeeld 3FM Serious Request, 3FM Awards) of als 3FM ergens anders vandaan uitzendt (bijvoorbeeld Forteiland Pampus, Utrecht Centraal of ADE).



De 3FM-sfeer
De humor die tijdens de programma's aanwezig zijn, maar ook de humor buiten de programma's brengen veel sfeer bij het station. Ik lig soms helemaal dubbel als er iets op de radio is geweest. Maar ook tijdens de evenementen merk ik altijd heel goed de 3FM-sfeer en die sfeer is fijn, gezellig en grappig. Ik had laatst met een andere luisteraar ook over de sfeer en die persoon was het volledig met mij eens.

Nieuwe mensen
Door o.a. Twitter, Facebook en Instagram heb ik veel meer mensen leren kennen. Ik zie vaak berichtjes voorbij komen van mensen die ook luisteren. De doelgroep van 3FM is 15 t/m 35 jaar en daar zitten mijn leeftijdsgenoten ook tussen. Ik heb veel mensen leren kennen van mijn leeftijd, dat nu echte vriendinnen zijn geworden. Niet alleen door de radio verbind je anderen, maar dus ook via sociale media.

Dit Is Domien
Zoals ik al in het begin aangaf: als je Marit zegt, dan zeg je waarschijnlijk Domien. Ik ben al jaren groot fan van Domien en de meeste mensen kennen mij ook als 'Domienator'. Ik volgde iedere keer opnieuw de Dit Is Domien uitzending, ik kende alle jingles uit mijn hoofd, ik wist wanneer welke jingle om welke tijd was en ik wist alles van de uitzending.

En nu een aantal jaren verder, luister ik nog steeds elke dag naar 3FM, ga ik ook nog alle evenementen langs en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen.

3FM is een hele fijne zender.

Geen opmerkingen: