zondag 29 januari 2017

I'm okay. :)

Hoi lieve allemaal,

Wat een lange tijd geleden dat ik hier iets heb gepost. Ik zit in een fase, waarin ik met een glimlach terugkijk op de dingen die ik mag doen en dat met de mensen om mij heen. Ik vergeet weleens mijn blog. Sorry, mijn excuses daarvoor. Maar hoe gaat het met mij op dit moment? Ik ga dat vertellen mijn nieuwe blogpost.

Utrecht / Oude Gracht

Zoals ik al zei: ik kijk met een glimlach op de dingen terug die ik mag doen. Ik heb de afgelopen tijd veel leuke dingen meegemaakt, waar ik heel erg blij van wordt. Ik ben naar tv-uitzendingen geweest: BNN Proefkonijnen en Zondag Met Lubach. Over die laatste gesproken trouwens, Arjen Lubach (the man himself) zat in mijn vlog. Ook een van mijn favoriete vloggers: Martine de Jong, en ik mocht ook in haar vlog. Een geluksmomentje noem ik dat. Voor school moest ik ook langs een radiostation en dat werd Radio Veronica. Op de zondagavond ben ik daarheen geweest, en we moesten de desbetreffende DJ interviewen.

Achter de schermen, te hopen dat niemand dit mocht weten, ben ik heel druk bezig geweest met een verjaardagsvideo voor Domien. Ik heb daar uren aan zitten werken, en alles heel goed uitgewerkt. Ik heb veel mensen benaderd en mensen mij ook. Ik ben voor deze video ook naar Joyce gegaan, mede Domien fan, en hebben wij de video opgenomen. Een hartstikke leuke dag was dat vol met gelach, gezelligheid en vooral veel confetti. We kregen veel leuke reacties op de video. Dank daarvoor.

Qua radio gaat het ook erg lekker. Ik heb elke donderdagavond een item waarin ik het muzieknieuws vertel van de afgelopen week, op een lokale omroep in Leeuwarden: Omroep LEO. Dat heb ik inmiddels uitgebreid, want over een paar weken ben ik ook te horen op KX Radio. Ik weet niet of ik dit al verder mag vertellen, dus ik laat het hierbij. Jullie horen nog van me!

Rondé tijdens hun Albumrelease

Mijn favoriete band Rondé heeft ook zijn debuutalbum uit. Gelukkiger met die muziek kan je mij niet maken. Ik heb natuurlijk ook de CD gekocht en ik heb een shirt waarop staat Rondé. Dit heb ik gekocht bij het concert wat ze gaven. Het was een soort albumrelease. Ik heb ook tijdens het optreden een paar foto's gemaakt, en die heeft Rondé ook geplaatst op hun sociale media. Waaronder Instagram en Facebook. Echt zo geweldig! Afgelopen donderdag was ik ook op 3FM te horen. Het ging ook over Rondé, maar het was een 'Je weet nooit wat je krijgt Request' en ik kende het nummer al.. oeps! Gelukkig is maandag de tweede poging, tussen kwart voor 10 en 10 in de avond op 3FM. Ga het allemaal luisteren, haha.

Op dit moment loopt mijn YouTube kanaal ook lekker. Ik heb inmiddels de 300 abonnees aangetikt, en ik zit nu op 322 abonnees. Ik haal er veel plezier uit en ben altijd heel trots op de content die ik maak. Ik kan dan echt uren achter elkaar de video bekijken en denken: wat ben ik hier trots op. Wat ook heel lekker gaat is school. Ik haal hoge cijfers, ik heb een gezellige klas, en reizen gaat mij ook goed af. Ik zit nu precies in het ritme en ik merk niet eens meer dat het zo lang is. Ik vind het reizen juist hartstikke leuk. Gewoon om even op mijn telefoon te zitten en op de hoogte te blijven. Vaak in de ochtend thuis heb ik daar geen tijd voor, maar kan ik uren in de trein het bekijken.

Pizza eten in Utrecht

Met mijzelf gaat het ook hartstikke goed. Ik negeer gewoon al de negatieve shit, en ik focus mij op het positieve. Soms is dat heel lastig, maar ik worstel mijzelf er wel omheen. Gelukkig zijn er wel mensen die mij gewoon leuk vinden zoals ik ben. Deze afgelopen paar maanden barstte ik vol met energie.

Zoals je wel merkt post ik bijna niks op mijn blog meer. Ik heb er geen tijd of inspiratie voor, helaas. Maar als je wilt weten wat ik allemaal beleef kan je natuurlijk mij volgen op Instagram: @alwaysmarit en natuurlijk op mijn YouTube kanaal: Marit Bosman. Ik post daar elke week iets. Vaak een vlog, maar soms ook gewoon een praatvideo.

A lot of love,
Marit

Geen opmerkingen: